суббота, 5 сентября 2009 г.

Семечки

Сегодня делал генеральную уборку у себя в столе и наткнулся на очень интересное сочинение. Спасибо Наталье Вениаминовне, что пыталась из меня сделать человека.

_______________________________________________

Чи культурно плюхати насіння в громадських місцях?

Ще з часів, коли на Україні правили козаки, почали вирощувати сонячники. Вийдеш на поле і бачишь перед собою жовто-яскраве поле, котре розстилилося на багато кілометрів. Наші предки робили з насіння олію, ще до сьогодні Україна славна цією звичкою.

Вччечері наші бабусі виходять на вулицю і починають розмовляти про врожай, про проблеми які їх турбують. І завжди ці бесіди супроводжувались насінням.

Ця традиція перешла і до наших часів. Йде молодь і дуже часто лускає насіння. Я вважаю, що це не етично. Молодь - майбутне покоління нашої держави і так вульгарно себе поводиться. 

З власного досвіду я можу сказати, що в мене була неприємний випадок. На уроці я тільки почав лускати насіння і мені за це дали зауваження. Дуже неприємна ситуація вийшла.

Мені здається, що потрібно стежити за собою, за своїми звичками. Особливо, якщо лушпиння застряє в зубах і опиняєшься в неприємній ситуації. Я вважаю що наш уряд повинен видати закон, котрий би забороняв продавати та лускати насінння в громадських місцях!

_________________________________________________

Переписывал не исправляя. Ошибок куча... Мне всгео-лишь 17 лет. 

1 комментарий:

Unknown комментирует...

да, помню, было такое:))) по-моему, я даже недавно это читала Илоне Михайловне!

Архив блога